Direktlänk till inlägg 21 september 2013

Behöver dansintresserade i klass N...

Av Emma Msp - 21 september 2013 09:46

Hejhej! Det e jag! Nu har jag slutat med msp, men gjort om bloggen till en "dance-blog". Här kommer det stå om dem 10--12 veckor jag kommer gå på dans. Jag ska börja på Jazz&Showdans, som mina kompisar gör (3 av mina kompisar).  Men jag går bara i klass N än så länge, och det har redan  vart prova-på-vecka. Jag tror inte jag kommer kunna prova på när prova-på-veckan redan har  vart.  Och dem har redan börjat med en dans. Min bästis har  visat den för mig, men man hänger ju liksom inte med. Så jag behöver dansintresserade som kanske gått 2 terminer. Snälla hjälp!//Dancer#

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Msp - 17 januari 2014 16:57

HEJ! Det var rätt länge sen jag skrev, så nu får ni en så kallad "Suprise" av mig!! Hoppas ni gillar dem långa saker jag kommer skriva här! Nu börjar jag!!! Först ut: Titanic. Filmrecension: I filmen Titanic (1997) så börjar det med att en ubåt (har ...

Presentation


My Msp Blog!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad skulle du helst vela göra på din fritid?
 Spela på dator/mobilen
 Blogga
 Dansa
 Rida
 Lägga upp videos/bilder på #insta#
 Gå in på fejjan
 Läsa
 Plugga
 Spela fotboll
 Spela innebandy
 Spela hockey
 Gå in på MSP

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards